Sometimes Good Things Fall Apart So Better Things Can Fall Together

Tänkte att en uppdatering kanske är på platss..har inte haft ork eller intresse alls att uppdatera på sistone, kanske för att inget som jag planerat gått vägen och jag haft en ganska depp start på året. Jag menar, jag ska inte klaga över livet alls men inombords och i huvudet snurrar det alltför mkt ibland.
Iaf så tar jag examen nu 19:e Maj (Om jag klarar min Hospitality Law final den 16:e vill säga, men det SKA jag banne mig bara göra!). Den 21:a maj går flyget till Morocco tillsammans med Josh, har en biljett tillbaka hit till SB i Juli. Dock kommer jag inte använda den om jag inte hittar jobb nu inom 9 dagar innan jag åker. Känns som en för stor risk att komma tillbaka hit, skulle jag inte hitta jobb är jag i en knivig sits och känner då hellre att jag åker direkt från Morocco hem till Sverige. har börjat söka lite jobb och det ser kanske till och med ljust ut i jämförelse med USA.

Ja, nu vet ni lite hur det står till iaf, varför jag varit lite frånvarande och fundersam :)
She always knew how to put it in words!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0