Spring Break..

..börjar imorgon.
Eftersom jag är fattig student så får jag inte åka till Florida och bada med delfiner, eller Hawaii och dansa Hula Hula (hjälper ju inte att man ser allas bilder på FB varenda sekund lixom) ..nae jag stannar här i kalla regniga Santa Barbara! Det känns ju bra att veta att ni alla hemma i Sverige har fint väder iaf, njut på.

I torsdags åkte jag, Maya (tjejkompis från FilmStudies), Aubrey och Nate till LA för en kväll. Nate är nykterist så han körde dit och hem, det var en Gay club 18 & upp, väldigt intressanta syner! ;p Dansöser på scener och podier i små tanga och sjömansshorts, juckandes haha. Gulligt att se folk få uttrycka sin passion till fullo :)
Alla tre utom jag var under 21 så blev en nykter kväll, jag tog en drink där bara för att, sen åkte vi hem vid 1.
(Se bilder nedan)

Igår åkte jag, Josh, Mike och Samya (våra grannar som vi åkte skidor med om ni minns) 45 minuter upp i bergen för "hiking". Dock körde vi aldrig ända upp till hike spåret och fick sota för det. Vi klättrade genom en djungel av buskar och snår, klättrade uppför klippor och stenar. Både jag och Samya ramlade och våra ben blödde och var helt blåsalgna efter. Killarna hade kul åt det iaf. Vyn när vi sen till slut kom upp var fin till en början, vi såg havet och hela kusten ut längsmed Goleta och Santa Barbara (typiskt att Josh glömde kameran i bilen!) sen kom molnen och dimman gjorde att vi knappt såg något, blev kallt som tusan med. Gjorde det inte lättare att komma ner men vi lyckades så tillslut blev det iaf ett lyckat litet äventyr. En liten solbränna med..aldrig fel! :)

Utlovade bilder:

Jag o Maya i bilen ner
Jag o Maya
Killarena i mitten/bakgrunden var faktist ett av de MER påklädda exemplen! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0