Torsdag igen..

Så hade en hel vecka till rusat förbi bara sådär..
Idag har jag Franska på schemat 10.30.

Human Sexuality prov på Måndag, och sen drar midterms igång veckan efter det..lugnet före stormen!
För er som inte vet så letar jag jobb här i USA med start 1a juli. Har iaf lyckats fått ihop alla papper som ska in tillsammans med ansökningen om jobb tillstånd. Innan jobb är en resa till Morocco bokad, förhoppningsvis kan jag ta mig därifrån hem till Sverige en sväng med är det tänkt..har sex veckor på mig så ska nog gå! :)

Förövrigt jobbar jag på en annan blogg, känner att det är dags att byta nu. Blogg.se är definitivt inte den bästa eller enklaste. Den nya ger mig en mer internationell blogg men enkel översättning..and more.

Här är lite bilder från September när jag och Rosita var modeller i modevisning för butiken White house Black market Natasha jobbar i, jag har nog nämnt det här i bloggen förut. Den dåliga kvalitén är för att de är tagna med enggångskamera..Enjoy!


Kommentarer
Postat av: sara

är det du i mitten på bilden längst ner? en riktig pudding till syster!! glöm inte berätta vad den nya bloggen heter sen :) jag är med less på blogg.se..suck. PUSS och KRAAAM (vore jättekul om du kom i sommar!!)

2012-03-01 @ 18:39:04
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0