Jobbansökningar och kontaktknytande..

..känns som det är vad min vecka kommer bestå av. Måste få iväg en massa CV:n via email nu till alla hotell så jag kan följa upp med telefonsamtal/personligen i tid innan de redan anställt inför sommaren. På busshållsplatsen igår var bussen sen och i gemensam irritation började jag och killen bredvid mej prata (Ja, detta är vanligt i USA, jag vet att ni svenskar nu får enorma rysningar ;p) det visar sig att han jobbar på Fess Parker Double Tree där jag helst av allt vill jobba. Han gav mig namn så jag kan referera honom, fick mig liute extra taggad så nu har jag skickat in mitt CV dit iaf..håll tummarna alla, kanske kan jag ha vindarna på min sida för en gångs skull! :)

Nu är det dags att springa till bussen och gå till Film Studies lektion, får bli att hämta med en kaffe från Starbucks innan det med, två timmar svart-vit film går inte annars haha.
Kallt i Santa Barbara nu senaste dagarna, idag är det 14 men stormen har iaf dragit förbi så vi får lite sol igen..får nog ändå bli halsduk och skinnjacka, halsen är inte 100% kry än.

Peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0