Vardag, Lulu och en massa kärlek!

Första skolveckan är halft avklarad, igår hade jag Film Studies & Human Sexuality, idag franska. Jag har alltid varit emot franska och strongt sagt att jag aldrig vill lära mig det, nu har jag tydligen ändrat mej och är supertaggad, haha! Kan kanske ha att göra med framtida besök i Morocco, då kan franska komma till användning :) Idag slutade jag 12.30 och Josh är på väg hem, sen ska vi ut på vår första lite längre promenad med Lulu sen vi fick hem henne, hon är mycket mindre rädd nu så ska nog gå bra. Det enda jobbiga är nätterna, blivit två sömnlösa nätter då hon springer omkring och är orolig HELA natten, tar vi upp henne i sängen är hon nöjd och somnar direkt, men då snarkar hon så högt att vi inte kan sova ;p I-lands problem..
Utanför sheltret (vad heter det på svenska? :p), innan vi åkte hem med Lulu!
Känns som den här sista terminen kommer susa förbi, ska försöka njuta av nuet som pappa brukar säga, och inte oroa mig för mkt över framtiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0