Nytt år Nya tag..

Har precis kommit tillbaka till soliga, varma Santa Barbara efter tre slaskig veckor i Sverige..känns alltid lika bra att andas den friska havsluften! Efter ett antal antydningar om att jag inte skrivit i bloggen sen förra sommaren tänkte jag nu start upp den igen. Sista terminen på SBCC nu, skrämmande på samma gång som det känns som en utmaning nu att förhoppningsvis hitta jobb till sommaren och påbörja ett nytt kapitel!

Sverige över jul blev precis lika mysigt, roligt och avslappnande som jag önskat. Hann träffa alla närmsta vänner, familjen och alla nya bebis tillskott, fler blir det snart med för den delen! Det enda som saknades under Sverige vistelsen var såklart snö, de senaste två åren var rediga varga vintrar men så fort jag tar mig hemmåt blire förstårs en varm sådan, klimatförändringarna börjar synas till!!
Sen jag kom tillbaka i Onsdags eftermiddag har det blivit rätt lugnt, mycket mys med Josh..goda middagar, promenader längs havet och filmmys :) Ladda uppbatterierna inför skolstart igen om två veckor.

Vi var på ett Animal Rescue Shelter i Goleta iförrgår och spanade in liute söta valpar. Vi skrev på en adoptionsansökan för en söt liten vovve, verkar dock som deras krav är rätt hårda för att få adoptera. De ska nu komma och göra hysesyn efter de fått ett godkännande från vår hyresvärd om att ha hund..går inte det vägen funderar vi på att köpa en av en privatperson istället..mer om det framöver! :)

Nu är visst lunch redo här säger Josh, blir pasta med svampig ostsås ;p
ikväll ser det ut som att det blir lite utgång, är ju gaynight på Wildcats ikväll, vilket brukar vara himla skoj!

So long peeps! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

härligt att du fått fingret ur röven, även om jag vet att du gillar att ha ett där, HÖHÖ! nej men vad härligt att du skriver igen, så jag kan stalka dig igen :) puss på dig finaste, saknar dig väldigt mycket redan!

2012-01-14 @ 14:02:38
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0