Catch Up by Bildbomb

Har vart mycket de första veckorna på terminen, blir nya rutiner att ställa in men nu känns det som om det börjar ta sig! Lulu börjar känna sig mer och mer trygg med både mig och Josh, dock fortfarande lite rädd, aldrig sett en hund som hatar/är rädd för alla andra hundar förut :p

Skolan går bra, skönt med bara tre klasser, mer tid att spendera åt jobbsökande. Mycket pappersarbete nu, måste få in allt inför OPT-ansökan. Måste ha jobb 1a July och ett år frammåt, press och stress..speciellt när det inte finns några jobb! Tur jag har ett tag på mig..lite kontakter har jag ju hunnit få till under åren med.

Vi tog förövrigt en heldag på skidor i Big Bear härom veckan, jag, Josh, Samya och Mike (två maroccaner, en amerikan och en svenne, inte dåligt! haha).
Hade glömt hur mycket jag älskar att åka skidor! Skidkunskaperna satt iaf fortfarande i, vart dock andra gången för Josh, med hans tålamod haha. Det gick bra till slut iaf, underbar dag! Skönt att komma iväg en dag sådär och bara va(ra)!

Pigga efter 6 timmars bilresa..

Skapligt pigga efter sex timmars bilresa..

Josh i sin 80tals outfit

Josh aka Stig Helmer i sin 80-tals outfit ;)

All 4 of us
Beer break

Beer break!!




Immorn är det franska prov #2 som gäller, känner mig förberedd, språk är verkligen min grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0