Where all them jobs at?

Igår damp mitt Employment Authorization Card ner i brevlådan. Lycka att det tog två-tre veckor istället för tre månader som de sade. Slapp jag oroa mig för att inte ha det när flyget till Morocco lyfter 21:a Maj :) Nu måste jag ju dock hitta ett jobb med. Har tre månader på mig till startdatum, en o en halv till jag inte är här i USA o kan komma på intervjuer osv. Så det är lite tidsbegränsning nu känner jag, men motivationen är på topp!

Såhär ser kortet ut för er som inte redan sett det på FB (klaga inte på mina fula amatör censurer, jag orkade inte lägga ner mer tid på det haha):
Förövrigt har skolan rullat igång igen efter lovet. Mycket uppsatser/papers nu i slutet av terminen så blir att börja med dem nu snart med, fullspäckat schema hela veckorna nu kan jag lova! Spring Break flög förbi alldeles för fort och vi tog oss inte iväg nånstans även om vi hade planer på både Vegas och SD. SB dög bra det med dock, verkligen härligt här under våren. Soligt och varmt med friska, svala vindar, perfekt helt enkelt! :) Hoppas kunna ta mig till beachen för första gången i år med snart, till helgen kanske..?

Nej nu ska jag kolla på Måndagens avsnitt av Big Brother och äta lösgodis som jag fick av Camilla, pappa och compani. Igen, tack, tack, tack till er! Det smakar mumma kan jag lova! :)
"A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions."
Oliver Wendell Holmes, Jr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0