If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best..

Så har visst en vecka till sprungit förbi!
Igår hade jag intervju med ett hotell DT, de ville dock ha någon ganska snart och jag kan ju inte lagligt börja jobba förrän juli. Jag erbjöd mej att vara praktikan/voluntär en månad och sen komma tillbaka och jobba i juli. Hon gillade iden och skulle se om det gick att ordna. Vill inte få upp hoppet dock, vet att det är många som söker. Hoppas på ett samtal från henne inom en snar framtid, ska skriva ett follow up letter idag för att visa extra intresse!

Ett annat orosmoln, förutom att hitta jobb, är Hospitality Law. Jag gjorde om final i den för andra gången förra terminen men fick fortfarande inte C eller bättre då. Har en sista chans nu i slutet av terminen, sumpar jag det då kan jag inte ha graduation och få min degree = inget jobb och 2.5 år i onödan. Så jag ska banne mej få A i den nu, det finns lixom inget annat. Har tagit mig igenom 16 av 39 kapitel nu en 2:a (3:e?) gång.

Idag kommer det två tjejer och skriver på sublease på vår lägenhet, om allt går vägen. Förhoppningsvis har de med sig depositen på $1400 med. Jag har eventuellt fixat boende med från juli, efter jag kommer hem från Morocco/Sverige..men jag håller med det ett tag, skrockfull som tusan haha!

Maya har bjudit med mig till hennes mammas hus i LA nu i helgen. Jag vill jättegärna åka, komma ifrån SB och ha lite quality time med tjejkompisar. Dock kommer ju säkert pluggandet bli lidande och veckan bli hur stressig som helst istället? Svårt val..Ilandsproblem.

Tänkte lägga upp lite bilder på mina söta små syskon hemm i Sverige, uppdatering via bild bomb från dem är alltid en lika kär stund för mig. Älskar de små liven såå och de växer ju så mkt mellan gångerna jag ser dem..
Ester 2 år.
Småkillarna och farsan Baloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0