Sommartider HEJ HEJ Sommartider!

Klockan är 09.04 och om 25 minuter ska jag ha infunnit mig på Starbucks Downtown för morgonmöte med Pamela, den där Event Coordinatorn. Vi ska ha ett snabbt möte om några bröllop som sker framöver, det första är på Lördag, jag ska hjälpa till lite är det tänkt och få se hur planeringsprocessen går till, spännande och lärorikt! Mennu måste jag se till att hitta nåt att ha på mig, inte lätt att få till business outfit uta att det blir för formellt, eller tvärtom.
Sen äre upp till skolan för uppsatsskrivade och matte. Att det sen är helg är något jag längtat efter sen måndag! Imorgon blir det stranden på morgonen innan CSN möte på skolan vid 13 och ett annat möte vid 14.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0