MissSofhie aka Weddingplanner..

..ja idag var jag med på ett av Pamelas bröllop, kom dit vid 14. Vart direkt sysslosatt med diverse dekorations uppgifter, rummet blev rejält fint till slut. Allt gick i champagne, lila, rosa och silver. Pampigt! :) Helikopterbild, strandutsikt och galna upptåg, ja ett typiskt amerikansk bröllop.

Jag kom för övrigt på att detta är det första bröllop jag nånsin vart på haha, lite komiskt..

Ju mer jag ser av event världen ju mer säker blir jag på att detta är just vad jag vill göra.
Nej, ikväll blir det tydligen Downtown en sväng ser det ut som. Imorn blir det dock och plugga hela dagen inför finals i veckan, skriva uppsatser och stuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0