From Sofhie with love.

Ja nu var det sådär längese jag skrev igen..har inte haft lust alls på sistone, varit lite depp/stressad över att fortfarande inte ha hittat praktikplats. Börjar komma ur stressen nu och har insett att jag i värsta fall får ta en vanlig sommarkurs istället. Kanske får hitta nåt nannyjobb att ha på sidan av, inte så stor slant man fick från CSN för sommarn, räcker typ till kursavgift och två hyror, jo man tackar.

Nej, nu ska jag sluta vara negativ och försöka njuta av sommaren och vackra santa barbara tills skolan/praktik börjar. Igår lade vi oss, jag och Natasha på stranden några timmar, ver rejält skönt och behövligt.
På Söndag är det dags för Bröllop igen, denna gången blir det DT. Ska träffa Pamela imorgon för ett möte om hur allt ska sättas ihop, skötas, vad som ska göras osv. Sen blir det 09-21 på Söndag då jag kommer vara med från början till slut + innan dena gången :) Tycker det är så himla skoj med eventplanning!

Ikväll blir det att "fira av" Johanna som åker till Hawaii med sin pojke imrgon och sen lämnar mej och landet för att återvända till Sverige. Alltid lika tråkigt när folk lämnar, varje termin blir man lika ledsen. Men man får helt enkelt tänka på det roliga man haft och sikta på att ses i framtiden igen! Vad poetiskt det blev haha :)

Nu ska jag sätta mig o sola lite ute på varandan samtidigt som jag ser dagens big brother avsnitt! Till råga på allt har jag även fått SVENKT LÖSGODIS av mamma, tackar tusenfaldigt för det, efterlängtat!
Saknar min familj och er nära där hemma otroligt mycket denna veckan, hoppas på att få se er i slutet av sommaren.. ♥



Fick veta i veckan (tusen gånger senare än alla andra :p) att jag ska bli storasyster för femte gången! Grattis pappa och Camilla, kommer garanterat bli ett tredje underverk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0