Fredag.

Första dagen på SpringBreak drar sig mot sitt slut. Imorse var det bara att ta sig ur sängen vid 9 (ingen sömn igår natt alls) och gå och möta upp Pamela som är eventplanner. Mycket givande möte, vi klickade bra och jag kommer hjälpa henne och lära mycket av henne, det känner jag på mig. Leende på läpparna hela dagen!
På toppen av berget har hon även hästar och bjöd in mig att följa med dem och rida någon dag framöver, om jag saknat det!
Hann med att kopiera en ny nyckel med, efter tre månader utan :p Och till råga på allt så kikade solen fram och vi slapp det eviga regnet idag. Om en timme kommer Zahara och Katie över, se vad vi hittar på ikväll.
Nej nu är mina ugnsbakade grönsaker klara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0