Stress..

..på hög nivå som gäller i skolan nu, eller NU är väl fel att säga, har helt enkelt inte stannat upp alls sen det drog igång i januari. Det känns verkligen att jag är heltidsstudent denna terminen. Väljer ju iofs själv att anstränga mig till 150% för att få bra betyg och känna att man faktist får ut något utav skolan, men ändå. Lite lugna stunder kan väl lärarna se till att man får tycker man.
Kombinationen mycket plugg och den gnagande ovissheten om hur sommaren kommer se ut, eller iaf var praktiken kommer hålla plats, tar kål på mej. Har lixom inte tid att lägga så pass mycket energi som jag vill på att hitta praktik plats. Har 3 viktiga email som jag inte hunnit med denna veckan heller än + en massa andra ärenden som har hög prioritet. Får helt enkelt ta fredag och bocka av några saker på långa listan. Mid-term i matte på Torsdag och Paper#2 ska in i engelskan imorn innan 15.30, utöver det ska vi ha redovisning av vårt lilla projektarbete på engelska lektionen imorgon.
Har hamnat i nån konstig sov-svacka med, har inte kunnat sova mer än högst tre timmar på tre nätter nu. har uteslutit min annars stora kaffe konsumption, t.o.m kvälls téet. Tränar och gör allt jag kan, ingen aning om vad som är fel. Svårt att vakna 8-9 och koncentrera sig till max i skolan hela dagen när man inte lyckats somna förrän 5-6 kan jag lova..
Nä, nu ska jag sluta gnälla, man har det ju rätt bra ändå. Solen skiner och man får leva på minnen och lyckorus från helgerna. Jag har så himla många människor omrking mej som jag bryr mig om och trivs med just nu och de andra tänker jag inte ödsla en enda gnutta energi på, så det så! :)
Nu ska jag käka nåt och sen ta mig till gymmet. Ska nog simma och basta efteråt med, lite extra avslappning lixom. Efter det ska jag hämta upp Natasha som slutar jobbet och så drar vi och inhandlar lite att fylla upp kylen med.
Varför kan jag inte få med mellanslag mellan stycken för? Eller är det bara när jag läser som all text hänger samman?

Kommentarer
Postat av: Elin

är det därför du inte svarar påface eller;)

2011-03-09 @ 23:13:15
Postat av: annsoh



Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-03-11 @ 16:58:14
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0