Onsdagsinlägg.

En dag kvar i skolan nu denna veckan, känns bra. Dock måste jag skriva en till Research Proposal i engelskan till på måndag så blir lite plugg i helgen iaf. Tur man har fredagen fri från lektioner så man kan ta den till att göra andra nödvändiga saker.
Annars är jag helt uppe i allt detta med praktikplats/internship inför sommaren. Nu är det mars och man vet ju hur månaderna springer iväg. Idag på Sales & Marketing hade vi en guest speaker, hon är event planner och det var himla intressant eftersom det är just event jag kommit under fund att jag vill syssla med. Allt hon berättade bekräftade bara saken och jag ser fram emot vad som kommer hända på den fronten inom en snar framtid, mer säger jag inte, vill ju inte jinxa mig själv ;p
Nej nu ska jag krypa ner och se nåt avsnitt av Big Brother o kanske Gossip Girl. Imorn äre upp vid 8.30 för möte med International Office vid 10, måste reda ut allt detta med visum, tax returns, året efter skolan är klar osv. Sen blire lite matte plugg + lektion följt av gym och sen fest på kvällen..vilken vecka va!
Pratade just med Camilla med, alltid trevligt. Ester jollrade glatt i bakgrunden, eller nja, glad var hon faktist inte, saknar dem gör jag som attan i vilket fall!
Är det någon mer än jag som tycker det är jobbigt att vilja så mycket, att ha så mycket idéer, men att inte veta/kunna få ge utlopp för dem..
(säger man utlopp? Min svenska är inte alltid den bästa längre :p)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Yes, det där med alla idéer känner jag absolut igen. Vet inte var jag ska göra av allt, eller tror kanske mest att jag inte kan :/



Hoppas du mår bra!

Kram

2011-04-01 @ 13:39:48
URL: http://sensetheecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0