Måndag vecka 12, 2011

Äntligen ser det ut att bli en relativt lugn vecka i skolan!
Som jag längtat..

Idag satte jag mig i bibblan och jobbade på min andra engelska uppsats som ska in onsdag. Fick den nästan helt klar, möte med min lärare imorn vid 12, får se om han tycker den är ok.

Hann oxå uppdatera mig om vad som hänt i världen de senaste dagarna (utan TV och fungerande Internet har det vart svårt), hemskt hur Japan drabbats och man blir lixom så himla läskigt medveten om hur små och försvarslösa vi är när Mother Nature bestämmer sig för att slå till. Läskigt att se på hur världen år efter år blir sämre..

Men man får vara positiv och tänka vad lyckliga vi är som inte drabbats, skänker iaf en tanke till alla offer där ute.

Nu ska jag försöka få liv i Natasha och dra med henne och handla lite mat. Har försökt äta extra nyttigt på sistonde, lyckats relativt bra än så länge, så blir mest grönsaker och frukt i korgen idag. Intresseklubben antecknar, jag är medveten.



Jag, Benny & Natasha utanför Sharkeez förra veckan, vi lyckas dessvärre dock aldrig hamna på bild tillsammans och faktist bli bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0