I'm longing for your touch, I'm begging you to stay.

Ingen lugn fredag, trots pompa och ståt alá St.Patricks Day igår. Nej, upp för att gå på möte om skatt, lagom pigg men på otroligt bra humör, tror solen gör sitt. Efter det var det bara att sätta sig ner o snällt skriva och plocka på engelska uppsatsen ännu en gång. Den börjar arta sig nu och version 2 är inlämnad, sprang upp till lärarrummet och lyckades fånga mr Macdougall precis när han skulle gå hem, jag och två andra svenskar, lite kul.
I väntan på bussen lyckades jag slinka in på en föreläsning om Entreprenörskap, jätteintressant och peppande.
Ska sätta mig och maila och leta fler praktikplatser inför sommaren nu, måste få respons snart tycker jag.
Saknar Sis och er andra Svenssons & Axénare sådär lite extra mycket idag. Önskar jag kunde kommit hem o hälsat på över helgen, privatplan i födelsedags present? ;p

Kommentarer
Postat av: sara

SAKNAR DIG MED! nu är våren på gång här i Uppsala. gruset sprakar under fötterna och solen värmer. Men det kommer säkerligen att snöa lite igen, men förhoppningsvis inget som lägger sig länge. jag är nog beredd att köpa ett privatplan till dig kära syster bara du kommer hiiiiiit. vore så himla mysigt! PUSS&KRAM (på avstånd, så du inte blir sjuk...)

2011-03-22 @ 13:37:29
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0