2 more days, then Spring Break.

Ont om bloggande i veckan, när man inte får tillräckligt sömn (eller någon sömn alls), är det svårt att ens orka med skol- och vardags-måsten. Imorn blir det att gå och prata med Counseler på skolan och fredag blir det läkaren, inte mänskligt detta ju, borde inte min kropp vara så pass utmattad att jag iaf kan få sova varannan natt?
Nej, morgonhumöret är inte på topp ;p
För att få upp humöret innan jag måste bege mig upp till Campus fick det bli en brakfrukost, kokt ägg, jordgubbar, kaffe och leverpastej smörgås. I kombination med bra musik och uppdatering av vad ni bloggat om hemma i Sverige, känner jag mej så pass redo som jag kommer bli att ta mej upp till skolan för lite plugg. Vid 16 är det engelska lektion och vid 19 ska jag infinna mig på Fess Parker Hotell för studiebesök med klassen. Blir skoj.
Förresten kan jag ge alla er utan micro ett tips, vill ni värma upp kaffe mjölken eller kaffet efter det svalnat, ställ koppen i varmt vatten på spisen, funkade galant! :)
Men var är solens strålar nu när jag behöver dem som mest..? Regn är inte en favvo just nu.
Bild från i Lördags. Jag, Jessika och Annelie på Wildcats! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

DU får sluta supa så mycket och sova lite istället gummsan!! :) VA FINA NI ÄR! SAKNAR ER HADE OCKSÅ VELAT VARA DÄR PÅ WILDCATS MED ER!

PUSS!! <3

2011-03-23 @ 21:29:24
URL: http://annacarolinae.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske dags att prova en helt "vit" månad för att få ordning på kroppen o hjärnan...kan tyckas svårt men en månad går fort....kram på dig

2011-03-25 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0