1st Day of March 2011

Oj, nu var det visst en vecka sedan jag skrev sist. Blir lätt så när veckorna är fulla av plugg och helgerna för fulla av annat skoj för att hinna med att sitta framför datorn.
Saker och ting rullar på i skolan, denna veckan är nog den första sedan skolan började för 5 veckor sedan som inte är über-hektisk. Dock är det snart dags att bege sig upp till Math Lab för några timmars matteplugg och läxor innan lektion vid 15.
Vaknade på ett sådant där strålande humör! Dels för att jag somnade bums efter träning följt av Bastu och Jacuzzi, dels kanske för att världen verkat lite ljusare på sistone :)
Nej nu ska jag äta upp min grapefrukt, dricka upp mitt te och ta mig upp till skolan :)
Butterflies in my stomach..
“Anyone can catch your eye, but it takes someone special to catch your heart. “

Kommentarer
Postat av: Ida Greene

kul att du har det bra, men vill bara upplysa din om att det är the first day of MARCH nu, bara så du vet:)

puss

2011-03-01 @ 22:18:32
URL: http://greenesplace.blogg.se/
Postat av: Hultman

Bastu o jacuzzi låter som helt underbar avslut på ett träningspass:-)

Lite vardagslyx:-)

2011-03-01 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0