7 Juni 2011.

Ibland är det ganska långtråkigt att vara ledig från skolan såhär, speciellt om vädret sviker. Men idag är dock det fina Cali-vädret tillbaka och mycket står på schemat. 

Först blir det lunch dejt med en söt pojke :p Efter det hämta upp Natasha på jobbet och gå på Farmers Market (lokala odlare säljer frukt, grönsaker, blommor osv.) och sen ska vi träffa en av Natsahas tjejkompisar för lite Beertasting :) Tror vi ska klämma in gymmet sen senare ikväll med, beach säsongen är här och all träning är bra.

Än så länge har jag inte fått något svar om praktikplats för sommaren, den ska ju börja 13 Juni, vilket är nu på Måndag. Har en tjej som jag ringde igår, det skulle kunna vara det annars blir det nog sommar kurs istället..inte fy skam det heller, ville ha en slapp och rolig så tog The Psychology of Human Sexuality, helt ok det med :)

Nej, nu ska jag dricka upp kaffet och sen hoppa in i duschen!



Lite bilder från när Natashas pappa var här förra helgen:


Tågstationen i bakgrunden.


På Starbucks..fundersamt haha


Shoppa födelsedagsklänning (som jag fick i present av Natashas pappa, urgulligt!)


Innan utgång på min födelsedag!



Kommentarer
Postat av: Gona

Hej! Jag ska också åka ner till Los Angeles o plugga i sommar o tänkte bara fråga hur långt tid det tog för dig o få ditt visum om du minns hehe? Då ja menar jag efter man vart där på den där intervjun eller va det nu är, man får inte visumet direkt va?

Tacksam för svar! Ha det braa!

2011-06-07 @ 22:23:02
URL: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0