Solskensdagar..

Jaha, då var det visst två veckor sedan jag uppdaterade här sist..sjukt vad tiden går när man är upptagen och har roligt!!
Jag är inne på min tredje vecka på min Internship och idag kl. 16 håller vi i ett invignings event för en ny terminal de byggt på flygplatsen i SB. Blir skoj, men alltid lite nervöst och pirrigt inför ett stort event, man måste ju vara på sitt bästa i alla lägen! Tur jag har Amanda som Partner In Crime :)

I Lördags hade vi Brasiliansk fest i vår lokal, vi hade baren öppen, buffeé och det var dansande glada Brasilianare överallt! Innan dess hade vi ett bord på en vin festival på förmiddagen, mkt intressant folk och mycket gott vin i solskenet.

I Söndags blev det mysig strand dejt och Sandbar efter det. Alltid skoj med trevligt sällskap!

För övrigt har jag inte fått beslut från CSN än om jag får pengar för flugbiljett eller ej, så håller på det ett tag till..

Nu blir det duschen innan jag måste springa till tvättomaten på hörnet och ta hem min tvätt :)


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0