The first day of the rest of the summer.

Idag ringde väckarklockan 7.30, inte tidigt alls tänker många av er, men när man är van att sova till man vaknar varje dag (ca 11) så var det segt :) Hoppade iaf in i duschen för att sen upptäcka ett email från chefen på praktikplatsen som säger att klockan 10 nu är klockan 14 istället.
Måste dock erkänna att det nästan var lite skönt, är lite nervös faktist så skönt att man får ta det lite lugnt och förbereda sig ett par timmar :)

Jag fick en praktikplats i sista minuten, var på intervju i fredags, fick se lokalerna och så börjar jag nu idag. Det är som "Event co-ordinator" för ett ny uppstartat Event företag så kommer bli mycket marknadsföra, boka event, utöka kundbas osv. Inte fått alla detaljer än, får återkomma :) Men jag ska iaf jobba tillsammans med en annan tjej, Amanda, ska bli kul att träffa henne senare sen idag.

 Hoppas skolan godkänner bara, annars blire svårt att få hoppa in på en sommarkurs efter den redan startat. Måste ringa International Office nu och dubbelkolla.

För övrigt var helgen mulen, kall och inte alls så värst intressant eller skoj :p Men idag är solen framme igen och jag ska försöka lugna mina nerver och njuta lite av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0