14 Juni

Ja nu sitter jag här på min praktikplats, eftersom företaget bara varit igång sen 19:e Maj är mitt och Amandas temporära kontor för tillfället ute på terassen tills vi fått iordning där inne. Sitter med våra laptops i solen och dricker kaffe, inte helt fel :)

Blir lite segt såhär i början när man inte har så mycket uppgifter och inte är så insatt. Har ringt fotograf om bilder från invigningen, kollat runt på vår FB sida och hemsidan, se vad som kan förbättras..annars är det mest möten och events senare i veckan.

Igår efter möten åkte jag och Warren (chefen) på Tequila tasting nere DT för att networka lite, var skoj :)

Nej nu är Amanda tillbaka från sitt ärende så nu ska vi ta oss för någonting igen.




Logo





Invigning av lokal




Kommentarer
Postat av: GONA

Jaha okej, tack för svaret!! Jag ska plugga i Santa Monica =)) Ha det gött!

2011-06-15 @ 21:50:25
URL: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0