Underpromise; Overdeliver!

Onsdag kväll och en skoldag kvar av terminens första vecka. Denna terminen läser jag English110, Math107, Food & Beverage Operations och Sales & Marketing. Kommer bli en bra termin, känner det på mig, den har definitivt börjat toppen :)
Frukost på Zambo's vid stranden med Natasha imorse startade dagen bra, vi hann t.o.m en runda på stan innan jag hade min första lektion vid 16.
Dagarna har gått och blivit sådär underbart varma med igen så på fredag blir det tanning på stranden och lördag kväll slår vi de rosa pumpsen i taket och kör Pink & Blonde party downtown..kommer bli kanon!
Dags att se ikapp lite svenska program jag missat, innan det är dags för sängen..lite hollywoodfruar och solsidan med en kopp te får det bli :)
Bild från LA i helgen, tycker de där djurmössorna är ursöta!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så galet söt i den "hatten" gumman! :D

2011-01-27 @ 23:25:20
URL: http://annaupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0