2a januari 2011 - årets 1a inlägg

Det blir inte mycket till bloggande när man är på resande fot såhär. Fullt upp med annat skoj.
Nyåret firade vi in på Club Eden, pompa, ståt och mycket dans hörde till. Dock blev min kamera stulen från vårt bord så de få bilder jag faktist tagit denna resa förblir obeskådade. Konstigt hur jag varje termin lyckas bli av med min kamera..

Igår var jag på middag hos gamla värdfamiljen. De hade vänner på besök så det var fullt sjå och hundra procent lek och bus som gällde. Idag packar jag min resväska, lämnar Mustafas hus och bor med dem i DC mina två sista nätter innan hemfärd till SB igen.

Hoppas ni alla har haft ett gott nyårsfirande och en bra start på det nya året, detta kan nog komma att bli det bästa året någonsin! 2011 smakar bara så bra!



Nyår 09/10 - Brasilien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0