Prepare for the world to die..

Vi har fortfarande inte Internet hemma så jag har varit offline kan man säga :) Jag har nu dock beställt en router, den ska komma imrgon säger de, håller tummarna.

I övrigt är jag rejält fascinerad av denna nyheten http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8377906.ab. När jag var i DC gav de oss på nyårsdagen, nyheten att tusentals fåglar i Arkansas fallit ner och dött precis innan tolv slaget. Sen nu har det hänt i Sverige med. Är det inte sagt att världen ska gå under 2012 - tecken? Nej vars, skämtosido *Knock on wood*..skumt är det dock.

Var på gymmet idag, fick in lite träning. Blev 50 cardio, 30 styrka, 10 stretching :) Beach 2011, here we come!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0