Once again, time for goodbyes..

Blev väckt av Sydney som glatt hade ställt sin egna väckarklocka "To have a few extra minutes of cuddeling time with her Ooofhie" - som hon själv sa. Följde henne och Henry till skolan och fick säga hej då där för denna gången. Ja, för i eftermiddag tar jag flyget tillbaka till Kalifornien, tre timmars mellanlandning i Atlanta gör dock att jag inte är i LA förrän 12.30 inatt. Då inga bussar eller tåg går förrän imorgon bitti blir det att slå mig ner hos en kompis för några timmars sömn innan det bär av mot Santa Barbara. Det känns skönt att komma tillbaka "hem" men ack så trist att ännu en gång lämna alla kära här i DC, det är garanterat på prompt återseende dock. Får jag som jag vill blir det kanske några veckors praktik här uppe i sommar.

Nu blir det en dusch i mitt gamla badrum, älskar detta huset (hos min gamla värdfamilj), mitt gamla rum men framförallt det fina RENA badrummet, ska bli skoj att se hur det ser ut hemma i SB nu efter två nya personer flyttat in, och ännu mer spännande att se hur det kommer gå och vad de är för ena personer.

Enbart sovit 4 timmar inatt så att jag ska vara trött och kunna sova på resan, får nog bli en Venti kaffe på Starbucks här uppe i mitt gamla neighborhod om jag ska kunna hålla ögonen öppna några timmar till :)

På återseende i Cali!



Washington DC ger mej en sån underbart härlig känsla. Bara av att andas in luften blir jag lugn och känner mig hemma, kanske är detta staden för mig, kanske bara för ett tag..

Time Will Tell!


Kommentarer
Postat av: amanda

skiit fiiin blogg! :D

2011-01-10 @ 01:34:33
URL: http://therealone.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0