Back in SB..

Kom tillbaka till underbara, varma Santa Barbara i Onsdags. Var bara att ställa ner resväskan och börja städa lägenheten. Tydligen städar man inte upp efter sig när man flyttar ut här i USA utan lämnar det till de kvarvarande (!) En ny tjej har flyttat in i rummet intill mitt, hon är rysk och hennes pappa har vart på besök nu några dagar. Han är verkligen stereotypisk ryss. Han har lärt oss hur man gör Vodka av potatis, berättat gamla sovjet historier och jag har väl förstått ungefär 30% av vad han sagt då han pratar med halft ryska-halft eneglska ord. Alltid skoj med annorlunda besök dock, har även fått berätta allt om Sverige och vad som hör därtill.

För övrigt har vi inget Internet hemma, därav brist på uppdatering både här och på FB. Ray tyckte visst att han hade rätt att ta med sig vår router när han flyttade och vi måste nu köpa en ny. Chanse sa han skulle gör det, hoppas det sker snart bara :) Sitter på Starbucks nu, fick lite Internet abstinens nu efter ett ar dagar utan.

Vi ska få alla väggar målade och vår heltäckningsmatta rengjord, vår hyresvärd är bra snäll ändå. Får se hur vi ska kunna hålla oss borta från lägenheten i två dagar och en ännu större fråga, var ska vi göra av alla möbler?

Det känns hursom bra att vara tillbaka hemma i vackra SB och än är det två veckor kvar till skolan börjar igen. Alltför långt lov om ni frågar mig, jag blir lite Klas klättermus av att inte ha några måsten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0