While u were sleeping.

Måndag och första dagen efter en veckas Spring Break. Känns tufft att bli kastad rakt in i en heldag av skrivande på Research Paper men har man inte jobbat på den under lovet som man planerat får man kanske skylla sig själv lite grann. Matteprov på Torsdag, tre intervjuer med diverse viktiga personer, ett studiebesök på Biltmore och så ska det hinnas med att ta sig upp till doktorn med..Blir en hektisk vecka minsann.
Jag trodde ju min insomnia försvunnit men det är bara på helgerna (efter att ha druckit) som jag tycks kunna somna, inget annat hjälper och efter alla dessa veckor nu känner jag hur jag kommer gå i väggen och bryta ihop snart om inget hjälper..medicin är alltid sista utvägen men måste man så måste man.
Igår kväll var allt annat än rolig, en vän till mig blev tvugnen att säga adjö till sin kära hund Mandy på morgonen så jag fick agera gråt- och kramsällskap under natten tills han somnade, det gör ont att se någon man bryr sig om vara så ledsen. Det fick ju dock oss att komma närmare och man kan ju inte annat än att vara där och stötta, att förlora någon som står en nära är alltid lika svårt!
Nej om man ska ta sig upp till det kära biblioteket igen då kanske, ett ställe jag absolut inte saknat denna veckan. Om någon har någon uppfattning eller åsikt på hur tonåringar blir påverkade och influerade av dagens TV program (det min uppsats handlar om) så tar jag gärna emot argument och idéer.
Vi har ju iaf tur med vädret, 21° och soligt, det får humöret och klumpen i magen att kännas lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0