Sura busschaufförer..

..kan vara bland det värsta jag vet! Igår på bussen hem från skolan var det en tjej som sprang ikapp oss på bussen (framifrån, så han såg henne garanterat) precis när han börjat köra. Han blev tvugnen att stanna en sekund för en bil var ivägen framför, trodde han skulle öppna, och det trodde den glada tjejen med, man såg lättnandet i hennes ansikte. Nej då kör sura buss gubben iväg, mitt framför henne. Jag blev bara så arg! Vad är det för fasoner, hade tagit honom en sekund extra att öppna dörren. Ville gå fram och skälla på honom, men hindrade mig själv. Sa istället lite halvhögt "So mean and unnecessary" och fick en ond blick som svar i backspegeln.

Nej, människor som inte känner med andra eller kan ta en sekund av sin tid att hjälpa en annan retar gallfeber på mig. Har själv sprungit ikapp samma busschaufför en gång och han gjorde samma sak mot mig den gången.

Var bara tvugnen att ventilera detta..idag är det 100% matte på schemat och sen blir det gymmet ikväll.


Alla busschaufförer borde ha denna mannens inställning, förstå hur många som skulle vara mycket gladare om man bemöttes såhär när mn klev på..mer glädje åt folket!!

Kommentarer
Postat av: sara

för ett tag sedan åkte jag med världens gladaste busschaufför, han hälsade alla välkommen jätteglatt, och varje gång någon gick av tog han upp micken där fram och sa "ha en bra dag". då blev man på bra humör :) hatar också sådana där surisar. USCH!



Puss på dig älsklingsfisen!

2011-04-20 @ 11:27:10
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0