Måndag..IGEN

Hur kommer det sig att helgerna alltid går alltför fort..hinner inte ens inse att det är helg så är den över igen.
Torsdag bestod av fest med Zahara, Natasha & Johanna..skoj att samla alla mina favvo tjejer och gå ut utan killar för en gångs skull :) Mycket dans.
Fredag tog jag och Natasha oss upp tidigt (10 :p) och blev av med all vår smutstvätt, efter det tyckte vi att vi förtjänade belöning så vi åkte ut till La Cumbre och shoppade lite nödvändigheter. På kvällen blev det ännu en utgång med Natasha och Johanna, ÄNNU mer dans blev det och kvällens höjdpunkt måste ha vart när DJ'n på Sandbar spelade 20 minuter oavbrutna Britney Spears hits, om vi var glada! Konstigt att alla försvann från dansgolvet och vi var de enda? Britney haters! ;)
Lördag och Söndag spenderades i manligt sällskap och vi bockade bl.a av två gympass och lite shopping åt honom.
Imorse var vi uppe med tuppen för att köra hans bil till verkstaden innan han släppte av mig här hemma och tog sig vidare till jobbet.

På mitt schema idag står uppsats skrivande och tillverkning av en reklam kampanj till vårt engelska projekt, Speaker Sneaker..vilket är just vad det låter som, en sko som spelar musik. Bra uppfinning tycker vi!
Blir en späckad vecka även denna och det är svårt att inse att det bara är 4 veckor kvar av terminen nu, sjukt vad tiden rinner iväg!
Vädret är sådär underbart exotiskt, 23° och sol, man är mer än gärna ute då :)
Slutligen vill jag passa på att ge en slängpuss till min vackra lillasyster Ester på hennes 1 årsdag, tänka sig att det var ett år sen hon kom till världen..saknar henne och övriga familjemedlemmar enormt! ♥

Kommentarer
Postat av: Ester o övriga i familjen..

Hej storasyster!! jag fyller år idag, o tack för gratulationen, men jag är väldigt förkyld o hostig så jag sover gott nu efter nässpray o välling o lite massage på ryggen av mamma. Storebror Lukas var sjuk förra veckan så han smitta mig!!Men nu är han o pappa på speedway, och här har våren kommit, jättefint väder o 20 grader nu ikväll. Hoppas du mår bra o har det bra...har du kille?? puss o kram från Ester m. familj

2011-04-18 @ 19:07:16
Postat av: Martin

Vadå konstigt att folket försvann från golvet när de spelade Britney i 20(!) minuter? Okej en låt men sen får även den mest tålmodige personen nog ;) Din bonusfamilj saknar dig också!!

2011-04-19 @ 12:18:43
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0