TGIT!

Usch, vad längesen det var jag skrev nu, jag skyller den dåliga uppdateringen på att jag vart busy busy denna veckan. Skönt att det är torsdag idag - min fredag då jag inte har lektioner imorron. Har mattelektion i eftermiddag, sen är det dags att relaxa lite igen :)

Vet att jag inte ens hunnit skriva om hur Vegas resan blev sen, men eftersom "What happens in Vegas, stays in Vegas" fortfarande är ett använt uttryck, tänker jag inte gå in ingående men kan summera lite kort med att säga att Vegas var drygt 13 timmar bilresa, skoj, galet, fest, sol & bad, god mat, trevliga männiksor och ja det är ju bara Vegas som lyckas vara just Vegas.


 A picture say more than a thousand words?

Början av the strip  At PURE with an english friend of ours :) Securityguard-dance ;p Godmorron! Långt där borta låg the strip.. Bellagio watershow Egokär stålman - JA    Hemfärd   


Nej, ska försöka intala mig själv lite till att jag verkligen ska gå till gymmet och sen göra så ;p hej svej på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0