Fullt upp..

Helgen gick fort och var fullspäckad med roligheter, därav den dåliga uppdateringen här.
 Torsdag bjöd på utgång här i Sb, mycket dans, skratt och trevliga männisor inkluderat.
 Fredag blev det att visa Sita LA´s nattliv, Mac var snäll och lät oss slagga där :) 
I lördags åkte vi på Rave uppe i bergen med ett gäng fransktalande, var rejält skoj faktist men gud en sån gropig och illa däran väg upp har jag aldrig ens kunnat drömma om, tog ett bra tag och på vägen hem trodde vi verkligen inte vi skulle kunna komma loss när vi fastnat, men det gjorde vi och var hemma 6.45..sängen var rätt skön då! Houston ska ha en elogé som körde så bra och ställde upp för alla hela kvällen, he´s a trooper!

I veckan äre rätt lugnt i skolan, vilket är skönt eftersom det är Sitas sista vecka, hon åker nämligen hem  på torsdag. Det är verkligen sad smiley! Vi har haft så himla skoj tillsammans, vi har känt varann i 10 år nu, vänner som henne är sällsynta och jag kommer garanterat sakna henne! Kanske ser jag henne igen om inte alltför länge? ;)

Nej nu blire dusch och matte för min del..det är minst sagt varmt i Santa Barbara just nu! Igår var det värmerekord, inte vart så varmt sen 1963, 108°F (42°C). Tur man har dusch, jag älskar att ta en rejält kall dusch dagar som dessa.



    
SB by sunrise ♥




följ länken här nere för att se resten av bilderna från helgen :)
http://www.facebook.com/album.php?aid=263684&id=533391969&l=2cf3acc9c6


Kommentarer
Postat av: ange

http://www.youtube.com/watch?v=3DixdZaL45Y

2010-10-01 @ 20:36:04
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0