Fin besök från Linköping

Nu är det Rositas tredje dag här hos mig i Santa Barbara, hon ska vara här hela månaden ut, det gillas skarpt! I torsdags gick vi på stan och sen partajade vi på kvällen, igår blev det slappt under dagen och sen gick vi ut och käkade och sen gick vi och såg "Inception" på bio, den var bra faktist, svårt att sätta sig in i historien i början men sen gick det bra :) Det är iaf jättemysigt att ha henne här, en liten bit av hemma känsla i paradiset lixom!

Idag blir det Carpinteria med Jesus och hans syster som är på besölk över helgen. Lite beertasting på ett bryggeri och lite sol på stranden. Ikväll blire nog att svira om till de höga klackarna och skaka de lurviga..låter som en bra lördag, eller vad säger ni? ;)

BBQ at the beach

En bild som Anna tog förra helgen när vi hade BBQ på stranden, enda bilden jag har på den här nya datorn än så länge. Men ack vad bra den fungerar den nya laptopen. Det blev en från Dell igen, det jag hade innan och det jag kan bäst så..en rosa laptop att addera till den rosa mobilen, rosa kameran och rosa ipod:en ;p haha. Har iaf en massa nytagna bilder på kameran, lägger in dem senare sen!

Nej nu blire att svira om till Bikini, vad har ni för er i höst kylan i Sverige? Jag saknar Linköping och alla er där hemma ganska så mycket ska ni veta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0