It's funny how you can forgive but not forget

Igår åkte min andra halva Sitaloo till slut tillbaka till Sverige efter en hel månad av roliga upptåg. En månad som jag lätt kommer minnas som en av de bästa månaderna. Det var mycket tårar där vid bussen men Anna insisterade på lite shopping på Forever så inhandlade lite nya trosor och vips så var humöret lite bättre..shopping är bra hjärt medicin :)

På kvällen blev det invigning av nya Promoters & DJ's på EOS. Det var en galet rolig kväll med mycket bekanta glada nunor :) Dancin the night away!! Ω

Idag har jag fixat iordning i rummet. Fått in mitt klädställ och kunnat städa undan nu när Sita's saker försvunnit..Slänger in lite bilder på hur det ser ut med vettja! :)
Ikväll kommer Christina till Sb från LA, så det blir ett kärt reunion for sure :)

Nej, kör lite bilder från Sita's sista dagar här helt enkelt och hoppas ni njuter av helgen!


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0