Smile and the world will smile with you..

Äntligen är denna skolvecka över! Såhär mycket har jag inte pluggat på länge, men det är faktist ganska skönt att det är en-två veckors intensivt pluggande mer sällan, och lugnt däremellan :)

Än så länge är det enda som är planerat för kommande helg, att gå ut och fira Anna i efterskott på lördag. Skönt att inte ha så mkt planer eller några måsten inför helgen faktist :)

Igår var jag, Chanse (roomie) och hans tjej Casey och tittade på Ray som spelade med sitt band på Sandbar. De var riktigt duktiga faktist, deras sångare Orlando har en helt underbar röst! Så det var ett trevligt avbrott från pluggandet, lite fira att finals:en förhoppningsvis gick bra..

imorse pratade jag med Camilla på Skype..Lukasen tycker fortfarande det är riktigt skumt att han kan se mig och höra  mig även fast jag inte är där :p Men han kunde iaf få fram att han skulle ha cowboy-födelsedagskalas på söndag med sina tre kompisar, det ni, det är grejer för en soon-to-be 4:a åring! Fick även höra Ester jollra och s nutta lite..

Lite nya bilder på finaste mysungarna!


 
      


♥ I love my family ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla Svensson

Jag vill bara rätta dig, att det blir ett cowboykalas. men han skulle säkert kunna tänkt sig piratkalas också. det får bli nästa år!! ha en skön helg, kram

2010-10-15 @ 11:39:52
Postat av: MissSofhie herself

Rättat :)

2010-10-16 @ 21:20:46
URL: http://misssofhie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0