Onsdag kväll..

Ja, då var man hemkommen från Hospitality lektion och från att ha vart på campus för andra lektioner och biblioteksplugg i dryga 8 timmar!

Men ikväll blire att fira allt veckans slit med lite dans på Sharkeez. Är väl inte favoritstället men det är 18+ ikväll och då Anna i min hospitalityklass inte är 21 får det passa..Carro, en annan svensk tjej, hänger oxå på :) Blir lugnt med drickandet dock ska ju upp 9.00 imorn igen för en ny helfylld dag av slit, bl.a matte-midterm!!

 Lite dans är ju dock bara bra för att få bort lite stress och få ny energi, eller hur?



Min del av armbandet Sita och jag delade innan hon åkte hem i Torsdags. (Mitt gick dock sönder samma dag när jag fastnade i en kofta. Fiffig som man är använde man en säkerhetsnål som ersättning - både coolt snyggt och praktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0