1 + 1 kommer alltid va' 2

Två utmanande dagar kvar i skolan nu innan vi går på lite Thanksgiving ledigt över en lång helg :)

Så ville skulle slippa vår Supervision lektion sent på Onsdag kväll, hade vi vår lektion idag istället - LIVE. Alltid lika skoj, vi gör detta verja år på Thanksgiving. Lite som Skype fast Dr.D pratar och vi kan hålla med med tummen upp, smile gubbe, applåd, räcka upp handen osv. Dock måste hon ge oss micken, ja ni förstår. Väldigt intressant att man faktist kan få fram sitt bdskap och föra diskussion så där ändå. Kommer jag lätt använda mig av vid möten med viktiga personer utomlands i min framtid, behöver ju inte företaget betala för att flyga dem överallt heller, miljötänk ;p

Okej, som ni märker är jag mest flumm, detta p.g.a en lång dag och lite sömn i helgen...och kanske på att kl. är 12.38 och därmed långt efter läggtid om man ska orka upp skapligt och plugga matte + ha matte test imorn.

Har "fått tillbaka" min hårddisk från min gamla laptop som crashade, äntligen! Så nu har jag alla mina gamla bilder och alla viktiga dokument igen. Bjuder på lite gamla godingar jag inte sett på ett tag..

New Years in Brazil 2009/2010 Hulken och de två jättarna? ;p En Granada cin mis amigas mejores..   Fina student flickor på champagne-frukosten hos Johanna!

♥ PEACE.LOVE.AND.UNDERSTANDING ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0