Papa was a rollin stone

Helgen tillbringades i SLO (San Luis Obispo, ungefär 2 timmar norr om SB). Tog bussen dit i Fredags eftermiddag och blev uppmött på en kall mörk tåg station av Emily. Vi åkte hem till henne en sväng och sen var det bara dags att göra sig iordning för kvällen. Vi mötte upp resten av gänget DT och klarade av två barer innan 5 av oss drog hem och spelade spel till långt in på småtimmarna. Himlans trevligt! :)

På Lördagen åt jag, Emily, Travis och Nick Sushi nere på stan innan vi åkte hem till Nicks STORA fina hus. Massa folk joinade ju senare det blev och runt 22 var vi redo och inpackade i bilen för att bege oss till bergen för Rave. bilturen tog 1,5 ttime och stämningen var på topp. Sen dansade vi till 5.02 på morgonen då vi begav oss hem igen, snacka om att vi alla somnade BUMS! Riktigt skoj, mkt bra musik.

Söndagen var lugn och kl 15.20 hoppade jag på tåget som längs kusten tog mig ner till Santa Barbara igen. jag hade bara träffat Emily två ggr. innan detta, och det var i DC för länge sen. Men vi hade skoj och jag tror vi kommer hänga mer framöver! :)

tyvärr hade jag inte min kamera med mig till SLO, så detta är de enda bilderna från helgen och de är från Ravet i lördags.

I bilen dit.. Jag, Emily och Tom Our group :) Renee och lights.. Emily, Nick, jag.. 



Efter en skoj helg är jag nu redo för ännu en veckas pluggande, tänka sig att vi bara har fyra veckor kvar i skolan nu! Terminerna springer iväg och idag har jag mitt fjärde musik quiz i Pop & Rock history, 70-tals musik så lite lättare och iaf några band man hört talas om förut :)


I övrigt vill jag även passa på att ge en försenad hälsning till min käraste pappa på fars-dag. Du är verkligen en underbart fin pappa och jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag uppskattar dig, saknar dig och älskar dig pappsen! 5 fina barn har du lyckats få till, inte illa! :) ♥

Jag, Pappa, Ester, Sara & Lukas

Bild från i somras när familjen Svensson hälsade på mej på jobbet i Gamla linköping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0