Saknaden är stor..

..efter er där hemma emellanåt, idag är en sådan dag! Ju närmare jul vi kommer, ju större blir saknaden.

Det är en av de få nackdelarna med att vara ute och se sig om i världen, men kanske ska jag inte klaga, kan ni tänka er hur mycket värre det måste varit innan det fanns Skype, Facebook och andra snabba kommunikationsmedel att ta till.

Jag tänker iaf lägga in lite fina nya bilder på mina underbart fina syskon och sen ta mig till skolan för att kväva min saknad med plugg :)


De två systrarna


Finaste Klutt bland höstlöven


Aprikosmos är mys


Fyra-årig Cowboy! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 11:45:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0