Måndag Igen..

..och efter långledigt får vi väl ha krafter till sista veckan nu innan finals. Blir Matte final på Tisdag nästa vecka och sen både Hospitality och Pop&Rock på onsdagen. Blir mkt plugg och tragglande, får börja redan denna veckan så man hinner slå in allt :)

Har en muntlig presentation i Hospitality på onsdag kväll med dock, är riktigt nervös inför den, gillar inte alls att stå sådär framför en grupp och hålla låda. Inga problem om jag bara hänger i stor grupp, kan utan problem stå i centrum och vara den som pratar, men när man ska läsa just och allas ögon är på en, då blire helt plötsligt läskigt..skumt. 

Helgen var lugn och fartig om vartannat och vi hade finbesök av bästaste Hampus och Björn i lördags. Alltid trevligt, de åker hem till Sverige på onsdag efter sin termin på UCLA. Trevliga pojkar! Kommer bli tomt här i SB med efter terminen är slut, många som åker hem, många för gott. Men så är det ju.

Kallt har det blivit med här i SB, 14 på dagarna men blåsigt och bara 2-6 grader på kvällarna, burr..tur jag har min stora burriga halsduk, speciellt då hostan och halsonten inte vill släppa. TRÖTT PÅ ATT SNORA NU.




Juste, glömde säga att jag bevittnade en olycka här utanför vårt hur igår. Hörde en stor smäll, tittar ut genom fönstret och ser att en bil kraschat in i trädet och vårt höga staket/grind. Går ut på vår framside patio, tittar ner och ser nån springa från bilen med en massa piller och runt hörnet. Mycket droger i de här kvarteren så var säkert att han var jagad av nån. Fick iaf gå ner o prata med polisen Troy sen som blev lite av min kompis. Han kunde inte komma upp för att ställa fler frågor så han fick signalera in genom mitt fönster med ficklampa, jag han var skojig..läskigt iaf att sånt här händer precis där man bor. Dessutom hade en man stått på andra sidan grinden igår när anna kom hem och tittat på henne, sen gått fram och stått precis på andra sidan gallret när hon skulle gå upp. Nu vill jag ännu mer flytta härifrån, har redan börjat kolla.

Nej nu ska jag palla mig upp till Academic Office bl.a för att finslipa på det sista inför redovisningen. 



Kommentarer
Postat av: Cricka

Hej hur mår du? :D

2010-11-30 @ 13:20:14
URL: http://cbergstroem.blogg.se/
Postat av: elin

tack så mycket!:) ja jag brukar hålla på lite i ps(:

2010-11-30 @ 22:53:51
URL: http://coolasacucumber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0