Host, snörvel, fräs..

Vaknade av alarmet kl.10 för att pallra mig upp o plugga matte. Dock har jag nog sovit ungefär tre timmar inatt pg.a hosta o att jag knappt kunnat andas. Vid 08 kom jag iaf på att det var mycket lättare o andas om jag lade mig på rygg, fick tänka på hur man gjör med barn faktist, funka ju på mej med :p

Iaf så äre bara att pallra sig upp, sätta på te, rosta macka och sätta sig med matten, så det är precis vad jag ska göra nu innan jag om två timmar på nåt sätt ska orka pallra mig upp till skolan för 2,5 timmars lektion.

Får se hur många som kan höra vad jag säger på min redovisning imorn, kul att det hela ska videofilmas och lägas upp på skolans interna server med. FML.


Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Hej där! Sara var mitt namn, och ja jag vet vad du tänker (..ännu en spamkommentar...) men nej! Fortsätt att läsa. Som sagt, mitt namn är Sara och på min blogg (beatlestokig.blogg.se) har jag en julkalender mellan 1dec-24dec! Kika den om du vill! Det blir foton, teckningar, dikter, roliga historier och andra suprises! Så vad tycks, vill du se den? Om du ser denna kommentar som ''jobbig'' eller ''spam'' så ber jag hemskt mycket om ursäkt! ♥

2010-12-01 @ 07:52:09
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0