Fredag..

..eller nja, det är ju egentligen torsdag, men det är som min fredag då jag inte har några lektioner på fredagar :)

Idag hade jag bara matte lektion, dock ett stort Quiz så fick plugga lite dessförinnan, men annars en ganska lugn dag. Valde klasser inför nästa termin, självklart krånglade det så måste gå till Academic Office imorn och fixa det. Vill ju ha mina klasser :)

Alldeles straxt hämtar Jesus upp mej för en work-out sesh på gymmet! :)
Efter det blire att slänga i sig nåt ätabart snabbt, duscha och sätta på party klackarna. Glömde min plånbok med Carro igårkväll så måste ta mig fram som en handikappad mellan alla dess bussar, men men ska nog gå :p

↔ω↔Ω↔ω↔↔ω↔Ω↔OVER-AND-OUT↔Ω↔ω↔↔ω↔Ω↔ω↔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0