Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder..

..sade jag och tog mjukisbyxor över träningsbyxorna, munkjacka + vindjacka över t-shirt och vantar på de små. Sem begav jag mig ut i den minst sagt kyliga blåsten stormen men kom iaf till gymmet :) Var inte taggad innan men glad att jag trälade mig dit trots hinder som väder och uteblivande gympartner, känns bra efteråt :) 50 min CrossRamp + 30 min styrka + 15 stretch, inte alltför fy skam ändå en tisdag kväll..

Nu ska jag titta på några avsnitt av Solsidan som jag ladd..jag menar har på datorn ;p Missat det programmet och det har ju tydligen kära "Mia & Klara" medverkande ju..älskar dem!

Den här låten snurrar runt, runt i mitt rum just nu..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0