12.24am

Inte konstigt att ögonen börjar bli tunga kanske, alldeles straxt dags att stänga fabriken för denna dag, men ville bara sprida lite kärlek här på bloggen innan. Pratade med pappa, Milla och Ester på skype förut, alltid lika mysigt. Lukas hade sagt att han drömt om mig och saknade mig, sötaste lilla tuss! Men visst har du rätt Camilla, jag saknar er grymt mycket min stora, underbara, fina familj - Ni och vännerna är vad som får mig att vilja komma tillbaka till kalla, gråa men ack så underbara svealand.

När jag får hemlängtan brukar jag titta på svenska TV-program, det får en att känna sig lite närmare hem, därför har jag idag haft Paradise Hotel maraton, kan inte slita mig! Jag älskar allt som har med reality-shower att göra asså, Haha..



Jag saknar oxå svenskt godis jäkligt mycket, godisgris som man är, nån kanske vill skicka ner en påse!? ;D


Kommentarer
Postat av: Soha

gott med godis!

2010-11-16 @ 14:39:21
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0