Vardagsuppdatering..

..för er där hemma som intresserar er av den biten av bloggen! :)

Kom tillbaka från att ha vart en sväng på beachen för ett tag sen. Det blåste dock halv storm så efter tio ton sand i näsa, mun, hår, väska..you name it - drog jag till Anna som var på skolan och titta på Baseball match. Stannade en sväng, förstår inte riktigt reglerna, som brännboll men ändå inte..förvirrande! ;p Nu när jag kom hem gjorde jag och Sonia ett andra foto collage att sätta upp i lägenheten, EGO! Haha..

Annars har det vart mycket i skolan, och man kan väl bara förvänta sig mer nu de sista veckorna antar jag. Men om 35 dagar är jag iaf hemma i Sverige igen. 3:e Juni landar jag i Stockholm. Blir hemma till 18:e augusti, blir mysigt att få mysa med familjen och vännerna med förståss :) Hoppas fortfarande på att få sommarjobb, men det ser tyvärr inte ljust ut - en nackdel med att ha rest runt så mycket, man har inte hunnit knyta lika mycket jobb kontakter hemma i Sverige. Men vi får se..

Vädret blir bättre och bättre (hörde dock att ni hade 15 igår när vi hade 13 ich blåsigt så..). Idag har vi 20, men det blåser som sagt..skönt med vind men inte storm..hehe.

Back to Security & Loss managment studies..



A pic I took in the Park the other day





Kommentarer
Postat av: sara

när landar du i stockholm? arlanda är inte långt ifrån mig, ska vi hooka i sthlm och åka hem tillsammans? eller om du kommer hit eller om vi är i sthlm eller något? iofs jetlag, inte så kul kanske.. pussigull!

2010-05-01 @ 16:11:02
URL: http://sommarpussar.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag vill också hooka :(

2010-05-02 @ 02:32:54
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0