Sunstruck or maybe just struck by all the stress..

Mitt i allt elände inför finals, research papers etc. ska man ju gå och bli sjuk med förståss..eller sjuk och sjuk, vene om det kanske är efter att ha vart ute i solen flera timmar i sträck på konserten i lördags. Har iaf frossa, huvudvärk och den där obehgliga feberkänslan när allt i kroppen ömmar (Dock ingen feber..), så vene vad det är, vill bara att det ska gå över dock så jag kan koncentrera mig till 100% på plugg, svårt när man inte mår bra..men men, vem är man att klaga egentligen :)

För att vakna till liv i väntan på att den starka värktabletten ska göra susen, började jag titta på "Modern Family", riktigt bra serie, stämmer så jäkla bra in på dagens familjer med intriger, skilsmässor, nya fruar hit och halvsyskon dit - dock är serien i komedi form så det blir mer kul ;p intresseklubben antecknar, jag vet!


..Okej, random inlägg men jag är  sjuk, stressad och glad över allt annat än att plugga...men nu ska nog den där  essayn bli skriven iaf kanske :/ om nån har nåt skoj att bidra med till min research paper vad gäller "Sixtenth century christianity in Europe" eller "Twentieth century communism/fascism" skulle det vara kanon!


Kommentarer
Postat av: Martin

håller med dig om modern family.. riktigt rolig :)

älskar första avsnittet när han ska lära sin grabb att låsa cykeln haha.. låter som nåt jag skulle kunna göra :P snart kommer du hem:D

2010-05-18 @ 07:19:20
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0