Summerbreak 2010 has officially begun!

Vilket somrigt inlägg detta ska bli! Om inte annat glatt! är så otroligt lättad över att denna terminen är över och inte minst att de senaste två veckorna av slit, stress, svett, blod,  tårar och sjukdomar är över! :)

Och till råga på all lycka är det min födelsedag, eller ni i Sverige har iaf redan börjat gratulera mig för fulla halsar och knän, dock känner jag att jag vill vänta med att säga att det är min födelsedag tills jag vaknar imorgon bitti. Kanske är detta förvirr ett tecken på att stanna uppe till halv fyra inte är vad man ska göra? Haha..

Imorgon ska iaf jag och finaste Ana-Banana (Inga gruuüöna tauck - Anna é Götebörgaree!) luncha, annas present :) tackar man för! Ska oxå passa på att stämpla mitt VISA och be om CSN fee-reffereal och Enrollment Verification eftersom CSN aldrig vill göra det lätt för en med blanketter, eller rädda miljön för den delen! Vad hände med  tvåtusen-talets elektroniska medel? :p Aja, inte ens det kan dra ner mitt muntra humör just nu..

♥ Och om exakt 14 dagar landar jag på Arlanda! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh grattis igen!! lukas ringde mig idag och sa att det var din födelsedag, och camillas imorgon. han är helt underbar att prata i telefonen med nu, man kan liksom konversera ganska normalt. han sa först "det är din födelsedag sara" och sen sa jag nej det är det ju inte, så fnissade han och sa "jag SKOJADE". han tyckte det var kul när jag sa att vi snart kommer hem. åh saknar dig mer bara för du snart anländer. <3

2010-05-20 @ 22:37:08
Postat av: mamma

Grattis, hoppas du får en bra dag vi grattar dej när du kommer hem.

puss o kram

2010-05-20 @ 23:12:42
Postat av: Anonym

Grattis, hoppas du får en bra dag vi grattar dej när du kommer hem.

puss o kram

2010-05-20 @ 23:13:52
Postat av: maria

Åh sofie. Jag ska ju börja plugga till hösten får se om jag kommer in nån stans i sverige annars blir det usa. Har du några tipps ang, plugga i usa. Jag vill ju utbilda mig till hotel manager men får väll se vart jag hamnar:) Känns som att de är svårt att komma in på en sån utbildning i usa så man kanske ska läsa buisness management å få ett degree i det?

Va tror du? och grattis. är du hemma hela sommarn? vore ju kul å ses igen. Take care

2010-05-23 @ 08:36:44
URL: http://estland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0