Så vare Måndag igen..

..och denna veckan är sista veckan innan Finals-veckan, så fritid kommer jag väl inte ens veta vad det är känns det som. Men sen kommer jag ju hemmåt snart, och det är absolut inte fy skam alls! Saknar alla och allt där hemma så mycket att det ibland gör lite ont. Tänk om man kunde fixa sig ett sommarjobb med, det vore prickarna över Ö:t!

Helgen som passerat var iaf en trevlig sådan och innehöll dans, alkohol, sol, vänskap, musikvideo inspelning..ja You name it! :)

Har tyvärr inte tid att uppdatera här mer för nu är det dags att titta efter lite fler jobb innan jag ska upp till Campus på lektion. Efter det ska jag plugga i bibblan och innan lektionen måste jag hinna med lite andra "ärenden" på Campus.

Til next time!

 En liten halvtaskig bild från Studion igårkväll..
Ska bli kul att se slutresultatet av videon sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0