Lyckliga flickan..

..blev jag efter jag fick reda på att jag nu fått jobbet i Gamla Linköping i sommar!! Introduktion den 7:e & 8:e och sen schemalagt efter den 24:e. Detta betyder en massa tid med alla er underbara i Linköping och att det äntligen löst sig för sommaren..lång resa dit och ännu är jag väl kanske inte där till 100%, men på god väg!

Sex and the City 2 var bra igår, man vet lite vad man har att vänta sig nu efter så många säsonger på TV och en film innan denna. Men de är ju ack så glamorösa, roliga och snygga för det! Hörde den haft premiär i Sverige innan den hade premiär här..? :)

Ikväll blir det hej då-fest för Sonia som flyttar ÄNDA till LA ;p Och sen kanske nån passar på att säga hej då till mig för ett tag med :) Blir skoj att dra ihop ett gäng av de få som fortfarande är kvar.

En uppåt låt kanske passar sig med som avslutning på all denna positivitet, älskar denna nya versionen med Lil Mama..


Kommentarer
Postat av: Martin

Wohoooooo:)

2010-05-30 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0